Regulamin
Regulamin zapisów, wizyt oraz płatności
dla pacjenta Centrum Wspomagania Rozwoju Senso Senso
I Wprowadzenie
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa podstawowe zasady świadczenia usług na rzecz pacjentów i klientów (łącznie dalej „Pacjenci”) Centrum Wspomagania Rozwoju Senso Senso prowadzonego przez Vos Medica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 / 112 B Warszawa, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem: 0000978123; NIP: 9512544179, REGON: 522390215 adres e-mail: kontakt@sensosenso.pl („Poradnia”).
- Poradnia koncentruje się na udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom, młodzieży oraz ich rodzicom (i prawnym opiekunom) przede wszystkim związanej z wychowaniem, rozwojem oraz funkcjonowaniem w rodzinie. Ponadto, w Poradni świadczony jest szereg usług terapeutycznych oraz diagnostycznych dla osób w każdym wieku.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2023 r. i jest dostępny na stronie internetowej Poradni (www.sensosenso.pl) oraz stacjonarnie w recepcji Poradni. Zmiana regulaminu następuje poprzez ogłoszenie nowej wersji na stronie internetowej oraz udostępnienie pacjentom w recepcji.
- Dokonanie zapisu oraz korzystanie z usług Poradni jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
II Zasady zapisu na wizyty oraz płatności
- Spotkania terapeutyczne, wizyty lekarskie oraz udział w zajęciach grupowych czy warsztatach (dalej „wizyty”) odbywają się po wcześniejszym umówieniu terminu w rejestracji Poradni, za pośrednictwem strony internetowej lub udostępnianych aplikacji.
- W przypadku wizyt warunkiem rezerwacji terminu, w szczególności pierwszorazowych wizyt, może być wniesienie opłaty (w całości lub części). Brak wniesienia opłaty skutkuje anulowaniem zapisu.
- Potwierdzenie zapisania na wizytę jest rozumiane jako zobowiązanie do stawienia się na niej. Niepojawienie się na wizycie i brak wcześniejszego odwołania, zgodnie z zasadami Regulaminu, skutkuje koniecznością poniesieniem pełnej opłaty. Zasady odwoływania wizyt reguluje § 3 Regulaminu.
- Spóźnienie się na wizytę będzie skutkowało skróceniem czasu jej trwania o czas opóźnienia.
- W trakcie cyklicznych spotkań terapeutycznych, w przypadku braku możliwości wniesienia przez pacjenta opłaty za daną sesję, decyzję na temat kontynuacji spotkań i terminu uiszczenia płatności podejmuje psychoterapeuta. Jeżeli pacjent zalega z opłatą za dwie wizyty, dalsze wizyty zostają zawieszone do czasu uregulowania zadłużenia.
- Jeśli na zaplanowaną wizytę partnerską zjawia się tylko jeden z partnerów, wizyta jest płatna tak, jak była zaplanowana, czyli jako partnerska. Terapeuta, w zależności od ustaleń przyjętych z parą, może odmówić przeprowadzenia sesji bez obecności obojga/obu partnerów, co nie zwalnia z opłaty za wizytę.
III Zasady odwoływania wizyt
- Zaplanowane wizyty są odpłatne także w wypadku nieobecności pacjenta, poza wymienionymi poniżej wyjątkami.
- Pacjent ma możliwość odwołania wizyty nie później niż 24 godziny przed terminem planowanej wizyty. Wyrażona w zdaniu poprzedzającym ma zastosowanie niezależnie od przyczyn odwołania wizyty, tj. ewentualnej choroby, zdarzeń losowych, kwarantanny, problemów z dojazdem czy spraw rodzinnych.
- Odwołanie wizyty może nastąpić jedynie w godzinach pracy Poradni poprzez kontakt telefoniczny, SMS’owy lub e-mailowy - poprzez podanie swojego imienia, nazwiska i odwoływanego terminu wizyty.
- Niestawienie się na wizytę, bez skutecznego odwołania zgodnie z zasadami opisanymi powyżej, powoduje obowiązek poniesienia pełnej opłaty.
IV Wizyty
- Poza przewidzianymi wyjątkami (np. grupowe zajęcia rozwijające) pierwsza wizyta ma charakter konsultacyjny.
- Proces terapii lub diagnozy rozpoczyna się dopiero po odbyciu wizyty konsultacyjnej, która w szczególnych okolicznościach może być wydłużona do dwóch spotkań.
- Na pierwszą wizytę konsultacyjną w przypadku osób małoletnich, lub nieposiadających pełnych zdolności do czynności prawnych, zgłasza się sam opiekun w celu zebrania wywiadu terapeutycznego.
V Wizyty w formie zajęć grupowych dla dzieci
- Na zajęciach grupowych (w formie Treningu Umiejętności Społecznych czy zajęć rozwijających) z dzieckiem może przebywać tylko jedno z rodziców (opiekunów).
- Na zajęcia mogą zgłaszać się jedynie dzieci zdrowe – alergie, kaszel i katar spowodowany ząbkowaniem należy zgłosić u prowadzącej zajęcia. W przypadku podejrzeń choroby dziecka prowadząca zajęcia może, dla zdrowia i bezpieczeństwa pozostałych uczestników, poprosić rodzica (opiekuna), aby wraz z dzieckiem opuścili zajęcia.
- Prowadząca zastrzega sobie prawo do interwencji, jeśli zachowanie uczestników przeszkadzałoby w prowadzeniu zajęć i uniemożliwiało poczucie komfortu całej grupy lub poszczególnych osób.
VI Opinie
- Każdy klient Poradni ma możliwość wystąpienia o wystawianie opinii terapeutycznej, podsumowania zajęć terapeutycznych i dalszych wskazań do pracy, lub zaświadczenia o odbywanej lub zakończonej terapii, jak również innych opinii przewidzianych w Poradni (dalej łącznie „Opinie”).
- Poradnia wystawi Opinie niezwłocznie, nie później w terminie 5 dni roboczych od wniosku.
- Sporządzenie Opinii jest odpłatne, a koszty uwzględnia cennik dostępny na www.sensosenso.pl.
- Poradnia nie wystawia orzeczeń o specjalnych potrzebach kształcenia oraz zaświadczeń do sądu rodzinnego.
VII Rezerwacja zajęć rozwijających on-line
- Rezerwacja zajęć ogólnorozwojowych on-line jest dostępna dla użytkowników, którzy dokonają rejestracji oraz wymaga wykonania płatności lub wykorzystania wejść przypisanych do posiadanego karnetu.
- Płatności on-line odbywają się za pośrednictwem agenta płatniczego PayPro S.A.
- Cennik dostępny jest pod adresem www.sensosenso.pl/cennik.
- Do odwoływania uczestnictwa w zajęciach rozwijających stosuje się zasady opisane w Pkt. III Regulaminu.
- Osoby będące konsumentami, który zawarły umowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Poradni, mają prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
VIII Reklamacje
- Wszelkie reklamacje, w tym dotyczące dokonywania płatności, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@sensosenso.pl lub telefonicznie pod numer: +48 535-799-506.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamacje oraz informację czego dotyczy reklamacja. W przypadku reklamacji dotyczącej zakupu dokonanego on-line, reklamacja ponadto powinna wskazywać datę dokonania transakcji zakupu.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.
Masz pytanie? Napisz do nas!
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania.